10 Temmuz 2013 Çarşamba

Acil Arama The Call filmini full hd online izle

Acil Arama
The Call


 Vizyon Tarihi: 05 Temmuz 2013

Yapımı : 2013 - ABD

Tür : Gerilim ,  Macera ,  Polisiye

Süre: 94 Dak.

Yönetmen : Brad Anderson

Oyuncular : Halle Berry ,  Abigail Breslin ,  Morris Chestnut ,  Justina Machado ,  Ella Rae Peck

Senaryo : Jon Bokenkamp

Yapımcı : Philip Cohen

Favori : 112 kullanıcının favori filmi


Film Özeti

Jordan, 911 Acil yardım hattında santral görevlisi olarak çalışan bir kadındır. Bir gün merkezi arayan genç bir kız sesi evine zorla giren biri olduğunu ve hayatının tehlikede olduğunu söyler. Jordan ekipler evi tespit edip, kızı kurtarıncaya kadar, telefonda katili oyalamaya ve ikan etmeye çalışan Jordan başarısız olur. Genç kız ölür; dahası birbirini takip eden olayların bir seri katil işi olduğu ortaya çıkar. Bu arada Jordan'ın psikolojisi de altüst olmuştur.


 Yorum Yaz...Televizyondaki gerilim türündeki işleriyle tanıdığımız Brad Anderson'ın yönetmenliğini üstlendiği filmin başrolünde Oscar ödüllü oyuncu Halle Berry yer alıyor.

 İçerisinde patlayan arabalar, silahlı çatışmalar, dövüş sahneleri gibi sahneler olmamasına rağmen mükemmel bir aksiyon gerilim filmi izledim. Düşük bir bütçeyle bu kadar tempolu bu kadar heyecanlı bir film yapmışlar helal olsun. Filmin her sahnesi zeka kokuyor. Sıradan bir konuyu bile bu kadar güzel işleyebilmişler. Halle bary son 2 yıldır 2 müthiş filmde rol aldı. Bu film bence 2013 ün en iyi filmlerinden biri. Ve 2012 yapım Bulut Atlası da yılın en çok ses getiren filmlerinden biriydi. Bu arada filmin konusuna bakıldığında Acil Arama merkezinde çalışan kişilerin işinin ne kadar zor olduğunu görüyoruz. Bir günde kim bilir ne kadar çok arama geliyordur.Birde olayları onların gözünden yaşıyoruz. Gerçek hayatta olabilecek yada yüzlerce kez olmuş bir olayda olabilir. Makinist filminin yönetmeninden her sahnesi gerim gerim geren Müthiş bir film.Filmin tek bir sahnesi bana mantıksız geldi ama spoiler olmasın diye açıklamıyorum. Bu filmi bana tavsiye eden Waffle arkadaşıma teşekkürler :) 10/ 8.5

 sonunu 2 dkk daha uzatsalar mükemmel derdim

 Çok iyiydi 94 dk lik film su gibi akıp geçti bence vizyonda olupta izlenebilecek en iyi filmlerden 8/10

 Bu ne yaa.Panic roomdan sonra en iyi gerilim filmi izledim. 3 gün 3000 seyirci.Herkesin nefret ettiği Çüçük Emrah bile gişede batan filmi bu sayıdan fazlaydı.Teşekkürler sayın seyirciler .

 Tek bir oyuncu bile bir filmi sıkılmadan izlettirebiliyor. Oyunculugunu konuşturmuş Halley Berry , izlemeden gecmeyin..

 Bu ne yaa.Panic roomdan sonra en iyi gerilim filmi izledim. 3 gün 3000 seyirci.Herkesin nefret ettiği Çüçük Emrah bile gişede batan filmi bu sayıdan fazlaydı.Teşekkürler sayın seyirciler .

 Klişe olmuş biraz, boş vakitte izlenir. Yani bu filmi izlemek için özel olarak vakit ayarlamanıza gerek yok, ki o değere sahip bir film değil.

 türünde gayet basarili sikilmadan izlenebilcek,sürekli merak uyandiran bi film

 klişe bir gerilim filmi ama izletiyor 10/6 vaktiniz varsa öyle takılmaya gidin derim

 sıradan güzel bir gerilim filmi tekrar tekrar izlenebilir

 senin yorumunda basit bi yorum güzel yorumlamışsın herkesin tekrar tekrar okuması lazım =)

 Baştan sona soluk soluğa, heyecan içinde izlediğim bir film.halle berry e zaten diyecek laf yok.Bide casey e aşık oldum galiba ben :(

 Filmin devami gelebilir diye dusunuyorum. Degisik bir gerilim filmi ve bi o kadar da basarili.

 Dün bu filme arkadaışmla gittim. ilk başta hangi filmi seçeceğimiz konusunda kararsızdık. fakat bunun konusunu beyendik ve buna girdik. En basidinden söylemek gerekirse film muhteşem. tam piskopat bir film :) Halle bery harika bir oyunculuk sergilemiş. Gerçekten film de Acil Arama merkezinde çalışan kişilerin işinin ne kadar zor olduğunu görüyoruz. filmi gerçekten tavsiye ediyorum :)

 Farklı bir film tavsiye ederim ...

 final sahnesi muhteşemdi. mutlaka izleyin

 Gerilim macera filmleri içinde son zamanlarda izlerken keyif alınan, tavsiye edilebilecek ender filmlerden biri olduğunu düşünüyorum. Kaçırılan genç bir kızla iletişime geçen acil çağrı merkezi görevlisi rolünde Beryy'nin performansı çok başarılı.

 Kuzuların Sessizliği 2

 katılıyorum aynen

 Baştan sona soluk soluğa, heyecan içinde izlediğim bir film.halle berry e zaten diyecek laf yok.Bide casey e aşık oldum galiba ben :(

 Şimdiye kadar izlediğim hiçbir filmde bu kadar gerilmemiştim. Şimdiye kadar ya ben doğru düzgün gerilim filmi izlememişim ya da bu film gerçekten müthiş. Muhakkak izleyin. Son dakikasına kadar gerilim dolu müthiş bir film 10/10 Bu kadarını beklemiyorum açıkcası...

 gerilimin düşmediği iyi bir film. filmin büyük bölümü az ve kısıtlı mekanlarda geçmesine rağmen diyaloglarla film kendini izletiyor. Son zamanlarda gerilim adı altında seyrettiğim başarısız filmlere nazaran bu filmi oldukça begendiğimi söyleyebilirim. merak edenlere iyi seyirler ,,

 gerçekten güzel bir yapım olmuş izlemeyenlere şiddetle tavsiye ederim ...

 7 nedir ya 10 puanı hak ediyor!


 Açıkçası bu filmi özel olarak seçip cipsimi yanıma alıp özenle izlemedim. Gecenin bir yarısı içerden gelen sayısız, sonsuz çığlık sesleriyle ilgimi çeken bir filmdi sadece. Odamdan çıkıp babama sesini kısmasını söylemek için ekranın önüne geçtiğimde sadece 2 dakika durup ekrana baktım. İyi ki de bakmışım. Filmin sürükleyiciliği kusursuz. İnsanı ekrana bağlıyor. Hiç sesini çıkarmadan gözünü kırpmadan izliyor insan. Kaçırılma filmleri beni her zaman germiştir. Bu tarzda sayısız filmler izledim. Ama konusu ya da sonu böyle olan bir tane bile görmedim. Belki de benim gözümden kaçmıştır ama bu film bana daha farklı geldi. Ekrana kitlenip, heyecanı yaşayarak izleyebileceğiniz filmlerden. Halle Berry her zaman ki gibi harika. Bir bakın derim.
 Mükemmel bir filmdi çok sevdim hatta son zamanlarda çıkan filmlerin en iyilerinden bir tanesi umduğumdan çok çok daha iyi çıktı.Halle Berry tek kelimeyle muhteşemdi.

 '' HER YIL 188 MİLYON ACİL ARAMA YAPILIYOR. BU DİĞERLERİNDEN FARKLIYDI. ''

İnternet'te de olmasına rağmen nedense bu filmi sinemada izleme ihtiyacı duydum. İyi ki de sinemada izlemişim, pişman olmadım. Zaman uçup gitti, hiç anlamadım bile. Muhteşem kurgulanmış, başarılı bir gerilim filmiydi. Uzun zamandır bir filmden bu kadar etkilenmemiştim. Psikolojik olarak ağır bir etki bıraktığını söylemeliyim film sonunda. Yönetmen Brad Anderson, aynı zamanda Makinist adlı film ve Fringe adlı dizide de başarılı işler çıkarmış. Bu filmde de aynı başarıyı göstermiş bence. Halle Berry'den de bahsetmek isterim.. Aman Allahım bu nasıl bir oyunculuktur böyle? Her oynadığı filmin hakkını veriyor. Film anında da gözümü ondan alamadım, çok gerçekçi ve başarılı bir kadın. Bu filmi beğenmemin en büyük nedenlerinden biri bu oyuncudur kesinlikle.. Bence güzel ve değişik bir konu yapmışlar. Senaryo pek şaşırtıcı değil, sonunu kestirebiliyorsunuz ama konuyu beğendiğimi söylemeliyim. Film bitince de 911 Çağrı Merkezlerindeki insanların yerine koydum kendimi ve bu gerçekten dünyanın en zorlu işlerinden biri olsa gerek. Filmde de söyledikleri gibi çağrıyı yapanın yaşaması veya ölmesi senin ellerinde bir bakıma.. Gerim gerim gerilmek istiyorsanız tam da aradığınız türden başarılı bir yapıt, '' The Call ''.

- 911 What's your emergency? -

Özellikle gerilim severler kaçırmamalı..(!) İyi seyirler dilerim. 8.2


 Aynen hiç bir iş görüldüğü kadar kolay değildir. Güzel yorum kanka.

 GERİLİM SEVERLER KESİN İZLEYİN MUTLAKA İZLENMELİ ÇOK GUZEL BIR FILM SONUDA GÜZELDİ 10/8

 Umduğumdan çok daha güzel bir filmdi. Oldukça gerçekçi, gerilim dolu ve başından sonuna kadar aksiyonu bol, kaliteli bir yapımdı. 911 çağrı merkezinde çalışanların omuzlarındaki yük çok güzel yansıtılmış. Filmi izlerken sarışın kıza (Abigail Breslin) bol bol tezahüratta bulundum. :) Ve annesine bıraktığı veda mesajı da oldukça duygusaldı. Oyuncular olduça iyiydi. Özellikle Halle Berry ve Abigail Breslin. Filmde ufak tefek hatalar ya da değişmesini istediğiniz yerler olabilir fakat bu filmin izlenebilirliğini düşürmüyor. Tavsiye ediyorum, keyifli seyirler... Puanım: 8/10

 Güzel filmdi gerilim sevenlerin hoşuna gidebilir. 10/7,5

 demekki neymiş bizi Toyota marka bir arabanın bagajına atıp kaçırmaya çalışırlarsa napıyomuşuz hemen farları içerden kırıp el sallıoymuşuz..:) bu güzel bi ayrıntıydı film güzel izlenir kesinlikle sıkmıyo

 İyi filmdir

 İzlerken kesinlikle sıkılmayacağınız bir gerilim filmi..

 Aradaşlar filmi dün izledim.İlk defa sitede yorum yapıyorum.Halle Berry'nin oynağını filmler zaten benim için bir adım önde başlar.Aksiyonu bol bir film fakat tam anlamı ile beklediğimi bulamadım...


Acil Arama The Call filmini izle full hd online takılmadan kesintisiz tek part p 720 1080 türkçe dublaj altyazı kesintisiz canli bedava beleş film filmi seyret

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder