10 Temmuz 2013 Çarşamba

Beyaz Saray Düştü White House Down filmini full hd online izle

Beyaz Saray Düştü
White House Down


 Vizyon Tarihi: 12 Temmuz 2013

Yapımı : 2013 - ABD

Tür : Aksiyon ,  Dram

Süre: 137 Dak.

Yönetmen : Roland Emmerich

Oyuncular : Channing Tatum ,  Jamie Foxx ,  Maggie Gyllenhaal ,  Jason Clarke ,  Richard Jenkins

Senaryo : James Vanderbilt

Yapımcı : Roland Emmerich ,  Harald Kloser

Favori : 68 kullanıcının favori filmi


Film Özeti

Polis kuvvetlerinde görevli John Cale, (Channing Tatum) Başkan James Sawyer’ı (Jamie Foxx) korumak için Gizli Servis görevine başvurmuş ancak kabul edilmemiştir. Küçük kızını bu haber ile hayal kırıklığına uğratmak istemeyen Cole, onu Beyaz Saray turuna götürür. Baba-kız Beyaz Saray’ı gezdikleri sırada, ağır silahlarla donanımlı ordu mensubu olmayan askerler tarafından Beyaz Saray kuşatılır. Kısa sürede büyük bir kaosun hakim olduğu ortamda, küçük kızını, başkanı ve ülkeyi kurtarmak için Cale’in zamana karşı yarışması gerekmektedir.


  Roland Emmerich.. mükemmel kadro ve yine bir felaket filmi. ben 2012 filmini çok sevmiştim ama herkes aynı fikirde değildi tabii. bu filmin 2012'den daha iyi olmasını temenni ediyorum.

  Gene Channing Tatum :) O olmadan olmaz filmi sabırsızlıkla bekliyorum.

  Niye hep Amerikalılar saldırıya uğruyor.Ne çektin be Amerika...
 şöyle bir mesajı da Amerika asla dışarıdan yıkılamayacak. :D

 Arkadaş aynı yıl içinde.hatta aralarında fazla bi zaman farkı yokken tıpatıp aynı 2 filmin vizyona girmesi nedir ya ? Kod Adı: Olympus tan hiç bir farklı yanı yok

 amerika yine kendini övmüş diye yorum yapmışınızda ne yapsın ABD de çekilen bir filmde Türkiye mi övülsün ? sanki bizim çektiğimiz filmler 10 numara 3 tane adamla israili ele geçirmedikmi yada ırağı :D filmi netten izledim gayet güzel .

 bu aralar moda mi beyaz sarayın yok olması? aslında hollywood filmi izlemenin bir anlamı yok diye düşünüyorum. nasılsa abd milliyetçiligi ve kaharmanlıgı harici bir olay yok. en güzeli bagımsız yönetmenleri ve senaristleri takip etmek.

 arkadaşlar film direk olympusun çakması sonunda yine kazandırırlar kendilerine saçma sapan bir film hiç gerek yok bir sürü güzel film varken zaman kaybetmeyin

 arkadaşlar filim tamamen özenti bir film olympus has fallen ı izleyin nerdeyse aynısıdır su fragmandan ızledıgım kadarıyla cok salakmıs bu senarıst ve yapımcılar :D

 sonunda amereka kesin dünyayı kurtarıyordur :D

 ulan adamlar kısaca dünyanın başı burası diyo dünyayı elegecirmek istiyorsan beyaz sarayı elgecir diyo ama benci ladam lar

 filmi merakla bekliyorum. filmin adını duyduğumda verdiğim tepki ise: keşke gerçek olsada beyaz saray, içindeki obamayla birlikte düşsede dünya rahat bi nefes alsa oldu:)) oyuncu kadrosundan filmin güzel olacağını umuyorum, hadi bakalım:)

 amerika uzaylıların dünyada indiği tek ülke :D

 Sabırla beklediğim bir film

  kara şahin düştü değilmi o yav

 mubarek ne amerikay mış...=)

 korelı kardeslerımız kod adı olympus fılmınde basarılı olamadı ıns bu sefer olacaklar

 gidilmesi gereken bir film ya kesinlikle izlenmeli

 Görsel efekt olarak mükemmel olmuş.Film'deki oyuncular'da kaliteli.Konusu ilgi çekici geldi bana.Umarım bekleneni karşılar.

en çok merak ettğim filmdir bu Maggie Gyllenhaal mükenmel oyunculuğuna laf yok

rachalle lefevre ve jamie foxx da yabana atmamak lazım kadro sağlam

 eee düşsün artık... vezir ve şah ta düşsün.. (:

 Olympus'un devamı mıı?

 devam degilde baska bir versiyon diyelim malesef bu filmde morgan ve gerard yok

 Oyuncu olarak değerlendirme yapmaya gerek yok . Filmin senaryosunda sorunlar var gibi gözüküyor.Film gayet güzel çekilmişe benziyor.Gerçekten inandırıcı efektler kullanılmış.Buda filmi bir olası daha iyi yapmışa benziyor.Her film gibi ufak tefek sorunlarla karşılaşcagımızı düşünüyorum.İzleyip görücez

 Yine mi Amerika

 Olympus Has Fallen , White House Down kaç tane beyaz saray var bu ülkede ?

 Olympus Has Fallen ? :)

 Olympus'un devamı sandım ..ama konu aynı ,yine beyaz saray işgalde , fakat dediğim gibi Olympus daha iyiydi.. bekleyip göreceğiz.. :)

 güzel güzel süper film bi bakışta anlarım kacmaz bu film chaning tatumu herzman aşk filmlerinde görcek değiliz hem bu cocuğa harketli filmler yakışıyor hade hdae güzel film işineye gelemeyen izlemsin haydeeeeeeeeeeee

 Ron Emmerich çoğu eleştirmen sevmesede Patriot filmindeki başarısından dolayı bendeki yeri ayrıdır üstelik diğer filmleride bence başarılı.Filme bakacak olursak standart konu vs vs vs.

 Ben suna değinmek istiyorum,

 Bu yıl buna benzer bir film olan Olympus Has Fallen filmide gösterime girecek şimdi prodüktörler neden benzer konulu 2 yüksek bütçeli filmi aynı yıl piyasaya sürsün ??? ,acep amerikanın gercekte olacak birşeyi bize dolaylı olarak yansıtmak istemesinden midir ??? ve olacak bu durumdan iran ı sorumlu tutup direk 3. dünya savasını cıkarma ihtimali varmıdır ??? yada ben cok mu film izliyorum :-p...
 bi yana aynı yıl üst üste benzer konulu filmler sıkar be hacı...
 Niye hep Amerikalılar saldırıya uğruyor.Ne çektin be Amerika...

 Dimi!! Çırağan sarayı varken Beyaz Sarayda çekmişler ayıp etmişler..

 Roland Emmerich.. mükemmel kadro ve yine bir felaket filmi. ben 2012 filmini çok sevmiştim ama herkes aynı fikirde değildi tabii. bu filmin 2012'den daha iyi olmasını temenni ediyorum.

 Channing Tatum için fragmanı bir izleyeyim dedim.Tipik Amerikan Kahramanlık filmi ama ben filme bakarım arkadaş aksiyonu bol :) ALLAH'ın izniyle askerde çarşı izninde giderim artık :)

 Amerikanın kendini ve dünyayı sona erdirip kurtarması konulu filmleri artık çürük tadı vermeye başladı. Bu filmde Jamie Foxx'un rol almayı kabul etmiş olması beni hayal kırıklığına uğrattı..

 Jamie Foxx dediğimiz insan aktivist değil, sinema dünyasında tarihe geçmiş biri değil. Elbette parayı veren düdüğü çalar misali ücreti dolgunsa o filmde oynayacaktır. Ancak dediğin çok doğru, ağır amerikan propagandası kokan, dünyayı kurtaran adam misali dünya kurtaran CIA ajanlarının yalan hikayelerini duymaktan gına geldi. Filmi daha izlemedik pek ön yargılı olmayayım diyorum ama, izleyince fikrim değişirse sözlerimi geri alabilirim elbette

 Django da kendisine hayran kalmıştım onun üstüne bu filmde görmek işime gelmedi açıkçası. Ayrıca filmi izlesem de fikrim değişmez çünkü konu yönünden kaybediyor benim için

 Konusu ve işleyişi güzel bir filme benziyor. Bekliyoruz..

 Filmin özetini okuduğum anda aklımda direk beliren şey; 86. Oscarı bu filme verirler mi? Ödülü yine ABD kurtarma operasyonu konulu bir film kazanırsa, umarım her açıdan diğer filmlerden üstün gelmiş ve başarılı olmuş olur.Şahsen kadroyu beğendim.

 Emmerich'se kıyamet senaryolarına hazır olun derim . Görsellik açısından aşırı sağlamdır..


Beyaz Saray Düştü White House Down filmini izle full hd online takılmadan kesintisiz tek part p 720 1080 türkçe dublaj altyazı kesintisiz canli bedava beleş film filmi seyret

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder