11 Temmuz 2013 Perşembe

Manyak Maniac filmini full hd online izle


Manyak
Maniac


 Vizyon Tarihi: 19 Temmuz 2013

Yapımı : 2012 - ABD ,  Fransa

Tür : Gerilim ,  Korku ,  Suç

Süre: 89 Dak.

Yönetmen : Franck Khalfoun

Oyuncular : Elijah Wood ,  America Olivo ,  Nora Arnezeder ,  Liane Balaban ,  Megan Duffy

Senaryo : Alexandre Aja ,  Grégory Levasseur ,  Joe Spinell ,  C.a. Rosenberg

Yapımcı : Alexandre Aja ,  Grégory Levasseur

Favori : 35 kullanıcının favori filmi



Film Özeti

Utangaç ve içine kapanık Frank (Elijah Wood) , bir cansız manken dükkânının sahibidir. Karşı koyamadığı cinayet işleme isteğini içinde tutmaya çalışıyor. Sergisi için yardım istemeye gelen genç sanatçı Anna ile tanıştığı gün hayatı değişiyor. Dostlukları geliştikçe Frank, Anna'yı takıntı haline getiriyor ve öldürme açlığı tamamen kontrolden çıkıyor.



 Frodo yüzüğü kaybettikten sonra harbi manyak olmuş karıyı kızı kesiyor :D

 Afişi görür görmez bu elijah wood'un gözleri dedim.Yanılmamışım bu gözleri nerden olsa bilirim :D Fragmanı pek tutmadım sinemada da izleyeceğimi sanmıyorum.

 agır tempolu olmasına ragmen sıkmadan izlettiriyor kendini ama bence güzel olanı yani farklı olan şey, olayları katilin gözü ile gösterme olayı. çok kasmadan başarmışlar bunu.

 Elijah Wood Katil yakışmamış bence cok bebek yüzlü birisi :D

 harbiden manyak :D

 Film güzel ama çok ağır tempolu ilerliyor tek sıkıcı yanı burası.Ayrıca daha iyi bi final olabilirdi bence.Genel olarak remake yapımlar hep kötü olurdu ama bence ilk 1980 li olan maniac'ın bile bir adım ötesine geçmiş gibi görünüyor.Buna elijah wood'un oyunculuğuda eklenince tadından yenmez bir film oluyor...

 sinemaya gidilecek kadar değil .

 Filmin müzikleri harika

 Filmin adı cuk oturmuş gerçekten. Büyük bir heyecanla başladım filme ama heyecanım sonradan yok oldu malesef. Sadece sonunu merak ettiğim için izledim. Sadece iğrençliğiyle aklımda kalan bir film olur.

 elijah wood gözlerden anlayanlar

 dandik film. En çok beklenen film kategorisine sokanlar korkarım ki hüsrana uğrayacaklar.

 Beklenen film dediginiz film 1 ay önce dvd olarak piyasadaydı.

 İzlenmeye değer mi değmez karar veremedim açıkçası. Arada canınız sıkılır ve filmin bitmesini izlersiniz. Bitince de bitti dersiniz. Fazla üstünde durmazsınız. İzlemeden önce beklentiyi yüksek tutmasanız iyi olur açıkçası.

 Beklentiniz yüksekse hayal kırıklığı yaşatabilir, ama yine de izlenebilir bir film bence diyorum

Harbi Manyak :)

ELiah Wood Bu Projeyi KabuL etmesi iLginç.. GözLer AkıLda KaLıcı Yeni Bir Fenomen oLabiLir :D

Çok FarkLı Bir FiLm.. Mantık HataLarı ÇoğunLukta oLsada İzLettiriyor Kendini.. GeriLimi,Korkuyu ve İğrençLiği FazLasıyLaVeriyor..Ama MüzikLer KaLiteLiydi Bana Göre :)

SıkıLma İhtimaLiniz Yüksek oLsada İzLemeLisiniz Diye Düşünüyorum.. Puanım 10/5.5

 başı iyi ama ortası ve sonu hüsran 2 sınıf bir gerilimdi

 fazlasıyla gerildim 8.5/10

 Merakla izlemeye başladım ancak aynı coşkuyla bitiremedim.

 Beş para etmez ne zevk ne heyecan neyini beğendınız bu filmin!

 harika bir filmdi beğenmeyenler çok korkmuşlarki midem bulandı filan filan 10/10

 Sapık filmi gibiydi biraz karakter Norman Bates'e çok benziyordu oda annesi yüzünden işliyordu cinayetleri,öldürme sahneleri güzeldi son sahnede iyiydi. 6.5/10

 1980 tarihli aynı adlı orijinali bol kanlı bir B filmdi slashera bile kaymıyordu. Burda ise orj anlatım ve işleyiş bakımından hiçbir ortak nokta yok, öyleki Norman Bates ile Peeping Tom arasında bir yerde duruyor hem karakter hemde film. Sapık filmindeki gibi annesinin yarattığı travmalar yüzünden sapıklaşan, Mark Lewis(peeping Tom) gibi yaptıklarından pişman olan yeteneli bir sanatçı Frank.İçindeki boşluğu öldürdüğü genç kadınlarla doldurmaya çalışıyor, Anna'yı tanıdıkça bir değişime girmeye çalışıyor ama fazlazıyla bozulmuş.Yönetmenimiz 60'ların iki önemli gerilim-korku filminden psikolojik yanları ağır olan, kamera yönetimiyle farklılaştırdığı modern bir anlatım çıkarmaya çalışmış ama bunu başaramamış, hatta denediği her farklı yaklaşım filmden soğumanıza ve sıkılmanızı sağlıyor.1. şahıs kamera tekniği (Frankın gözünden bakma) tüm sürükleyiciliği götürmüş, bir kaç flasback psikolojisine genel bir anlam yüklesede kesinlikle karaktere derinlik katamamış, cinayet sahneleri zamanımızın çok gerisinde, bu tarz filmlerde finali filmin yarısıdır herşeyi farklılaştırabilirki, sonu resmen saçmalığın daniskası(ucuz bir vicdan hesaplaşması)

 İyi gerilim filmi bulmak gerçekten zor iken; Maniac'tan yeterince gerilim keyfi aldığıma sevindim. Aslında sıradan bir gerilim filmi hikayesi gibi dursa da; olayları katilin gözünden izlemek farklı bir hava katmış. Bir de kızları öldürme olayı ilerlemeli bir RPG oyunu görevi havasındaydı. Film çok germiyor belki ama ölüm sahnelerini izlemek gerçekten zorlu. Nora Arnezeder'i de ilk defa gördüm, gerçekten çok güzel bir hanımefendiymiş. Filme puanım 6,5/10

 manyak bir film :(

 filmi Elijah Wood var diye bir göz atayım dedim fazla dayanamadım sıkıcı bir işleyişi var sinemaya gidipte izlenecek bir film değil bu benim şahsi görüşüm tabi...

 Ben bu filmi izledim.Bir yanlışlık olmalı.2012 filmi bu.:) yöneticiler ilgilensin lütfen.:))

 bu filmde ne polis ne takip hiçbişey yok yaptıklarını sanki kameraya çekmiş çocukluğunda anne travması yaşamış bi manyak var,zaten bu amerikalıların annelerinden çektiği nedir böyle seri katil hikayelerin çoğu aynı bu tiplerden.

 ilk sahne mükemmeldi.gördüğüm en etkileyici başlangıç diyebilirim ancak sonrasında vasatı geçemeyen bir film olmuş.

 alexandre aja imzası var diye izledim pişman oldum.. hiç onun klasına yakışmamış. çok bayağı bi film olmuş. kameranın kullanılış biçimi de fazlasıyla salakça ve sinir bozucuydu. herşeyi katilin gözünden anlatıyolar sanki film değil de adam eline almış yaptıklarını çekmiş gibi olmuş. kimseye önermiyorum bu filmi. zaman kaybı.. Aja lütfen kendi çizgine dön, nerde tepenin gözleri nerde aynalar, nerde yüksek tansiyon?

 Filme bazı sahnelerinde bakamadım bile. Çok fazla abartmışlar sahneleri. Gerilim anlamında fena değildi ama benim midem bu filmi kaldırmadı.

 etkileyici bir film olmuş ama temposu çok çok düşük belli bir noktadan sonra sıkılmaya başlıyorsunuz...birde bu metropolde hiç polis yok onu geçtim hiç insan yok, mobese yok araba yok açık dükkan yok , geceleri 3 5 tane güzel kız var etrafta tam katiller için antreman sahası

 İğrenç bir film olmuş. Aslında 'iğrenç' film izlemeye alışığım, Testere serisini çok severim, fransız yapımı olanlar Sınır(da) ve Yüksek gerilim falanları rahatsızlık duymadan izlemiştim, ama Maniac gerçekten aşırı manyak olmuş. Diğer bol kanlı filmlerinden ayıran en önemli özelliği aşırı gerçekçi olmasından kaynaklanıyor sanırım. Şiddet ve cinsellik üzerine kurulu psikolojik gerilim filmidir. Manyağın psikolojisine, iç dünyasına, travmalarına önemli yer veriyor. Elijah Wood böyle bir manyak rolü için tam oturdu diyebilirim, psikopat ama romantik, deli ama duygusal, katil ama aşık. İstanbul'un gece sokaklarında yürürken insanları inceleyeceğim artık, herkes katil olabilir ve manyak olmaları sadece onların suçu değil, toplumun suçudur.

 Puanım 6.5/10, midesi ve beyni sağlam olanlar izlesin, hassas kişiler uzak dursun.

 Bilirsin, saç ilelebet kalan tek vücut parçasıdır ..

Belli bir olay örgüsü ve konusu olmayan,bir şizofrenin gözünden,yine onun yaşamının bir bölümünü konu alan ürkütücü ve soğukkanlı bir film.Aynı zamanda bu türde bir filme göre yoğun bir sanatsal boyut taşıdığını da söylemeliyim..

Her yeni güne,geçmişindeki tüm korkunç anılarıyla uyanan ve geçmişinden intikam almak isteyen,geçmişiyle savaşan bir hastanın hikayesi.Ne bir neden,ne de bir sonuç var onun hayatında.Çarpık,korkunç bilinçaltıyla yaşayan ve hiçbir şeyi sorgulamayıp,yaptıklarından sonra asla arkasına bakmayan soğukkanlı bir karakter,Frank..

Oldukça kibar pek çok insana göre çok da kırılgan bir yapıda olsa da madalyonun diğer yüzü onu yeni tanıyanlar için pek de tahmin edilir bir durum olmayacak..

Gerilimi düşmeyen,keskin sahneleriyle çok da ürpertici bir yapıda film.Filmin tümü bu sahnelere odaklı ilerlediğinden gerilim hat safhada..Frank'in gözünden filmi izlemek de yaşananları daha iyi hissettiriyor.Frank'in yüzü filmde zaman zaman gözüküyor.Ama kamera,sürekli onun gözleri konumunda.Bu tarz yapıda izlediğim ikinci filmdi ve ilki gibi bu filmde oldukça iyi kullanılmış bu teknik..

Flu yapıda ve sarsıntılı sahneler karakterin nasıl bir ruh halinde olduğunu sonuna kadar hissettiriyor.Sahne geçişleri başarılıydı.Hemen hemen her anında filme eşlik eden müziklerin kullanımı da yerinde ve filmi tamamlayan nitelikteydi..

Elijah Wood ve ona eşlik eden tüm kadın oyuncular oldukça iyi performans göstermişler.Gerçekçiliği hissettirmek bu film adına en büyük etken bana göre ve performanslarla bunu sağlamak çok da zor olmamış..

Elijah Wood gibi aslında babyface bir oyuncunun böylesine bir filmde,bu karakteri kendine bu kadar oturtmuş olması takdir edilesi..

Puanım: [7/10]

'İyi seyirler'..


 Güzel farklı bir film.Müziklerinide esgeçmeyelim.Tavsiye ederim...

 Çok gerildim Elijah Wood var diye izledim güzel bir filmdi

 Korku filmi olmasına rağmen konusu beni hiç mi hiç sarmadı. Onun dışında bir insan nasıl manyak bir katil olabiliri katilin gözlerinden izliyorsunuz.

Elijah`ı LOTR`den sonra böyle bir filmde görmekte insana bir nebze garip geliyor


 bu tür manyaklıkları konu edinmeleri ne kadar doğru bilmiyorum ama kötü de iyi de yanları var insanların izlemesinin. elijah wood' un bir filmde beni korkutacağı hiç aklıma gelmezdi. şirin bir tipi olmasına rağmen aynı zamanda ürkütücü bir tip. burada da değişik bir havaya sokmuşlar, çok itici ve korkunç bir karakterdi. insanların çocukluklarında ya da hayatlarının bir döneminde yaşadığı travmalar nelere yol açabiliyor görüyoruz. izlerken insanın kanını donduracak bir film. nora arnezeder' i oynatmaları iyi olmuş, ilk defa çalıntı hayat filminde izlemiştim kendisini. hayran kalınası bir güzelliği var, o da çok iyi oynamış rolünü. anna' da yalnız zehir gibiymiş nasıl anladı olayı, ben anlamazdım herhalde o durumda. heyecan, gerilim çok aşırı olmasa da iyiydi. katil'i seyrek göstererek bir hava katmaya çalışmışlar filme, müzikleri de bu psikopatlıklara uygun bir şekildeydi.

 Bay Frodo, golllum gibi bir şey olup çıkmış. Bu rolüde gayet güzel kotarmış diyemeyeceğim, çünkü kendisini filmde çok fazla göremiyoruz. Sanki oyuncunun gözünün içine yerleştirilen kameradan çekilmiş gibi, o hissi vermek istemişler, film boyunca bu açıda çekimler. Kanla başlayıp kanla bitiyor film. Küçüklüğünde annesi yüzünden yaşadığı travmalar Frank'i (Elijah Wood) manyak yapmış, gözüne kestirdiğini eliyle de kesiyor biçiyor. Şiddet sahnelerinden bazıları çok gerçekçi yapılmış. rahatsız edici olabilir. Bana göre orta halli bir şiddet gerilim filmi.

 adı gibi manyak piskopatça yapılmış bol kanlı iyi bir gerilim filmi bence ımdb puanındaki yüksek notu hak ediyor. içerdiği çarpıçı sahnelerden dolayı +18 e girer bu film iyi seyirler.

 harbi adı gibi manyak bir filmmiş.. psikolojik sınırları zorlayan durdurulamaz bi seri katilin yaşamı herkes izleyemez diyorum..
 katilin psikolojisini yansıtma yönünden oldukça başarılı..erkek çocuklarda ki anne faktörünün ne kadar etkili olduğunu birkez daha vurguluyor.. Ölüm sahnelerinde ki detaylar nedeniyle insanın sinirini bozup,midesini bulandıran gerçek bir gerilim filmi..10/7

 Süresi uzun olmasa da sonunu sardırarak getirdiğim bir film. Çok ağır ilerliyor..

Sardırmaya başlayıp sonuna gelince doğru bir karar vermiş olduğumu anladım.

Vakit kaybı olarak görüyor ve izlemenizi tavsiye etmiyorum...

 Sinir sitemimi alt üst eden bir filmdi. Fragmanı çok iyi görünüyordu ama film de sadece dayanılmaz ölüm sahnelerinden ibaret. Tavsiye etmiyorum.

 Ehh... Yani beklentilerimin gayet altında bir filmdi fakat sonuna kadar izledim. Tüm film kendi kendini tekrar ediyor. Farklı bir şey yok.

 vakit geçirmek için ideal bir film. bol kanlı sahneler içeriyor. bazı sahnelere dayanamayabilirsiniz. izlemesemde bi şey kaybetmezdim. puanım 6.2-10..

 Maniac Manyak filmler yapmayın kardeşim. Frodonun ne işi var orda film ciddiyetini kaybetmiş ve çok yavaş ilerliyor, sıkıldım sonunu getiremedim

 Bana koku filmini anımsattı. Midem kaldırabilir mi bilmiyorum.

 Cinayet sahnelerinde içimden ''vay O.... Çocuğu'' dediğim anlar oldu. Filmin devamında gördüm ki gerçekten öyleymiş. Elijah wood bence attığı yüzüğü geri alıp efendi efendi filmlerde göstermeli kendini.

 Yüzüklerin Efendisi serisinden sonra Elijah Wood' u bu tarz bir Gerilim filminde izlemek biraz tuhaf geldi bana. Açıkcası bu rol için bir beden küçük kaldığını düşünüyorum. Olmamış, yakışmamış.... Oldukça büyümüş, serpilmiş hatta yazık saçları bile dökülmeye başlamış..:) Plastik gibi bir suratı var adamın. Adlandıramadığım tuhaf bir his veriyor bana.

 Henüz çok küçük yaşlardayken tanık olduğu olaylar nedeniyle kişilik karmaşası yaşayan Frank, zannediyorum Anne' sine olan kızgınlığını saplantılı bir şekilde tanıştığı kadınları doğrayarak dindirmeye çalışıyor. Alışılagelmiş klasik bir seri katil hikayesiyle karşı karşıyayız. Lakin cinayet sahneleri oldukça etkileyici ve orjinal kareler içeriyordu. Özellikle filmin müziklerine bayıldım. Bizim eski Türk filmlerindeki partilerde veya genellikle tecavüz sahnelerinde arka fonlarda çalan 70 & 80' li dönemlerin müzikleriyle bezenmişti. Çok ta başarılı buldum. Farklı bir hava katmış filme. Saçmalıklar da yok değildi tabiki. Koskoca otoparkta kadının çığlıklarını kimse duymuyor. Metroda da keza öyle. Ortalıkta in cin top oynuyor. Bir Allah' ın kulu da çıkıp müdahele etmiyor. Hemen hemen tüm ölüm sahnelerinde aynı eksiklik vardı. Bu kadar da tesadüf olmaz diyor insan.

 Beni pek tatmin ettiğini söyleyemem. Orta seviyelerde seyreden, çok fazla beklentiler içerisine girilmeden izlenebilecek bir yapım. 10 / 6,5
 Değişik bir filmdi. Genelde bu tür katil filmlerini severim. Ancak filmi pek anlamadım. Kurgu yönünden bakılacak olursa güzel br filmdi. Özellikle müzikleri.

 Klasik seri katil senaryolarından biri fakat konuyu tamamen cinayetler üzerinden anlatıyor hiç bir polisiye yönü bulunmuyor. Filmde kafa derisi yüzme sahneleri, bıçaklama ve birkaç kanlı vahşet sahnesi bulunuyor, bunlar rahatsızlık verebilecek boyutta gerçekçi yapılmışlar. Filmin müzikleri 70-80'lerin elektronik müzik akımı mantığıyla yapılmış ve gayet başarılı buldum fakat filmi o kadar beğendim diyemem zira klasik bir konuyu klasik bir şekilde işlemiş ve sonundaki bazı sahneleri pek mantıklı bulmadım. Boş vaktiniz varsa pişman olacağınızı sanmam lakin kaçırılmayacak derecede önemli bir film olduğunuda sanmıyorum.Yinede izlemek isteyenlere iyi seyirler dilerim.

 gercekten cok güzel bir film. sıkılmadan izledim!

 Bazı sahneler mide bulandırıcıydı fakat yinede güzel bir gerilim filmi.

 Bir kere herşeyden önce bence filmde manntık aramamanız gerekiyor...Ayrıca öldürülen kişilerin nasıl mankene dönüştürüldüğü ya da gerçekten öldürülüp öldürülmediği apaçık belirtilmiyor...Sadece küçüklüğünde yaşamöış olduğu travmaların etkisinde kalarak etrafına hiddet kuşann bir manyağı izliyorsunuz film boyunca...Bunun haricinde çok fazla bir şey yok filmde...Elijah Wood ' dan nne kadar Maniac olmuş...O da bence tartışmaya açık bir konu...Türünün sevenler için izlenebilir düzeyde olmakla birlikte kesinlikle iddalı bir yapım değil diyebilirim... 6/10

 Değişik bir filmdi. Genelde bu tür katil filmlerini severim. Ancak filmi pek anlamadım. Kurgu yönünden bakılacak olursa güzel br filmdi. Özellikle müzikleri.

 Beyler torrennte düşmüş haberiniz olaa

 bu eliah ne zaman büyüyecek hep hobit hep hobitt

 ne umduk ne bulduk

 manyak mısın elijah :D

 vallahi bir filmi izlerken bu kadar gerildiğimi hatırlamıyorum konu olarak çok farklı bir filmdi ilginçti 10/7

 Film intertene bile düşmemişken nasıl izlediğini sorabilir miyim..???

 Yutdışında yaşıyorum erken geldi bize

Manyak Maniac filmini izle full hd online takılmadan kesintisiz tek part p 720 1080 türkçe dublaj altyazı kesintisiz canli bedava beleş film filmi seyret vizyona gelecek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder