12 Temmuz 2013 Cuma

Gönlümü Çaldın One Small Hitch filmini full hd online izle

Gönlümü Çaldın
One Small Hitch


 Vizyon Tarihi: 19 Temmuz 2013

Yapımı : 2013 - ABD

Tür : Komedi ,  Romantik

Yönetmen : John Burgess

Oyuncular : Shane Mcrae ,  Aubrey Dollar ,  Daniel J. Travanti ,  Janet Ulrich Brooks ,  Cynthia Kaye Mcwilliams

Senaryo : Dode B. Levenson

Yapımcı : Brett Henenberg ,  John Burgess

Favori : 9 kullanıcının favori filmi


Film Özeti

Çocukluk arkadaşı olan Josh ve Molly, Los Angeles'tan Chicago'ya bir aile düğünü için dönerler. Ancak Josh'un babasının sağlığı kötü durumdadır bu yüzden onu üzmemek için nişanlı numarası yapmaya karar verirler. Aileleri ve arkadaşları bu habere çok sevinirler, hatta onlara sormadan evlilik ve düğün hazırlıkları yapmaya başlarlar. İşler kontrolden çıkmak üzeredir. Artık bir dönüm noktasına gelmişlerdir: ya bu işe bir son verip hiçbir şey olmamış gibi Los Angeles'a eski hayatlarına geri döneceklerdir, ya da birbirlerine hissetmeye başladıkları duyguların akışına kapılıp Chicago'da yeni bir hayat kuracaklardır.


 gösterime girecek fılmler arasında en vasatı bu galıba...ama meraklıları var bu tıp fılmlerın..zaten yapımcıların hedef kitlesı de onlar..aklı 3,5 karış havada aşktı meşktı romantızdı gıbı abuk , olmayacak şeylerı tv de ızleyıp kendı ıçsellığınde şekıllendırıp dışavurmaya calışan romantıkler...çok bılmış konuştum gene..((: içselleştırmek bılmem napmak dışa vurmak..neyse yanı demek ıstedığım para verıp gıdıp ızlemeyın ..haftada 55 tane bu tıp fılm oynuyo uydu ve tv kanallarında..

Çok güzel filmdi ama biraz senaryo bozuktu sanırım gönlümü çaldın filmininden beklentilerim daha fazladı.

Geçenlerde bu tarz filmlerden birinde bayılcaktım nerdeyse çok bayık film yahu.O değilde filmde çocukluk arkadı fenadı yav öyle bir aileyi nerden bulmuşlarda katmışlar bu filme anlamış değilim.Hani böle zordan oldurma aile gibiydi.
Filmde aile düğün için dönüyordu sanırım josh un babası felaketti ama adam ölecekti üzülmesin diye keklediler adamaı :p
Film gerçekten bana saçma geldi ama yinede boş zamanlarda izlenicek bir film tadında bişey yapmıslar.Yönetmen pek kaale almamış sanki senaryoyu hani film yapmak için yapılmış öylesine bir film.

Gönlümü Çaldın One Small Hitch filmini izle full hd online takılmadan kesintisiz tek part p 720 1080 türkçe dublaj altyazı kesintisiz canli bedava beleş film filmi seyret vizyona gelecek