13 Temmuz 2013 Cumartesi

The Wolverine filmini full hd online izle

The Wolverine

 Vizyon Tarihi: 26 Temmuz 2013

Yapımı : 2013 - ABD

Tür : Aksiyon ,  Fantastik ,  Macera

Yönetmen : James Mangold

Oyuncular : Hugh Jackman ,  Famke Janssen ,  Will Yun Lee ,  Svetlana Khodchenkova ,  Rila Fukushima

Senaryo : Christopher McQuarrie ,  Mark Bomback

Yapımcı : Stan Lee

Favori : 727 kullanıcının favori filmi


Film Özeti

Dünyaca meşhur çizgi roman serisinden uyarlanan bu destansı macera, X-Men aleminin en popüler karakteri Wolverine’i günümüz Japonya’sına götürüyor. Wolverine bu hiç bilmediği dünyada, beklenmedik düşmanlara karşı ölüm kalım savaşı verirken sonsuza dek değişiyor. Hayatında ilk defa fiziksel ve duygusal zorlamalara karşı bu kadar kırılgan bir halde, sadece samuray kılıçlarına karşı değil, aynı zamanda kendi ölümsüzlüğüne karşı da savaşıyor.


bekliorummm izlenecek film, kesinlikle  izlemeyi düşünüyorum ama bu seri artık sıktı.  bu seri artık sıktı diyo beyimiz . x men ayrı bi seri wolwerine ayrı bi seri . üstelik de daha 2. filmi çıkacak . nasıl sıkmış oluyo . aynı call of duty ve black ops gibi . black ops 2 yi oynadığın zaman call of duty 9 mu oynadım diyosun ? artık 2 si de ayrılmış durumda . artist olmuşsun ama farkı göremiyosun . teletabiler seni bekliyo .  562 oy :D fragman bakıpta oy verenler var ya :d filmin tamamını izleyipte oy verenleri düşünemiyom :D  Hugh jackman varsa sıkıntı yok:) en yakın zamanda sinemalarda görmek dileğiyle.
 Vizyon Filmleri Kaçıran Sinema Severler Artık Tüm Filmler Ücretsiz Ve Reklamsız Olarak Hd Kalitede salon-34. c o m Adresinde İyi Seyirler...  Buda iyi moda oldu, tüm eski bilim kurguların 3D'leri çekiliyor.Ama güzel de oluyor şimdi adamlar hakkını vererek çekiyorlar.Bu filmi şahsen hiç mi hiç merak etmiyorum; ama kesin bir şeyler olur ben bu filme bir şekilde girerim ve sonunda hayran olmuş bir şekilde de çıkarım, öyle oluyor genelde.  çok sevidndm la 2 hafta kalmış :)  vizyona girse de izlesek..  ben filmden çok iyi gişe bekliyorum..
 wolwerine oyunu gibi güzel olacak  fragmanı film sanan 500 küsür kişi var aramızda arkadaşlar korkmalıyız  yorumlara bakıyorumda konu filmden çıkmış kim oy vermiş kim ne yorum yapmış bunun davasında herkes (genel) arkadaşlar kimin naptığı kimseyi ilgilendirmez.Bende filmi izlemeden oy verilmesine karşıyım fakat yorum yapan arkadaşlar çok abartmış resmen kişilik haklarına saldırıda bulunmuşlar.Aklınızı başınıza toplamanız dileğiyle  Neyine kimseyi ilgilendirmez? Bunu yapan adamların hepsi akıldan zorunlu insanlar. Bunun başka bir açıklaması yok. Bu filmlere niye puan veriliyor? İzlememiş olup, izlemeyi düşünenlerin film hakkında az da olsa fikirleri olsun diye veriliyor. Man of Steel'de de 400 tane akılsız 6.7 puan vermişti daha film vizyona girmeden. Böyle olmaz bu iş. Nerdeyse her filmde aynı saçmalık var. Düzelene kadar, bu saçmalığı yapanlara laf deme hakkımız var. Zoruna giden varsa izlemeden oy vermez olur biter.  arkadaşım dediğim gibi bende karşıyım filmi izlemeden puan vermeye ama malesef bunu senin gibi abartan aptal insanlar var.Benim karşı olduğum şey bu ayrıcada ben 2 yıldır ben bu sitedeyim baktığım zaman daha yeni yetme afedersiniz ama bebelerin böyle yorumlar yapması çok tuhafıma gidiyor.Biz filmi izlemeden puan vermememiz gerektiğinin farkındayız bunu yapan sizin gibi yeni yetmeler bununda farkına varın  Hem kızanların abartmasından dert yanıyorsun hem de bana aptal diyorsun. Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu. Ayrıca keşke yorumunu atmadan önce profillerimize bakma zahmetine girseydin de hangimizin daha eski olduğunu görseydin :) Yeni yetme ben miyim sen misin acaba? Keşke bu kadar "aptal" ve bilgi edinmekten yoksun olmasaydın da en azından tartıştığım kişinin mantıklı cevaplar verebileceğinden emin olup cevap yazmaya harcadığım zamana üzülmeseydim. Bana yeni yetme diyorsun benden sonra üye olmuşsun.  Fragmanı izleyerek 559 tane akılsız oy vermiş, yazık size. Ayrıca filmi heyecanla bekliyoruz mükemmele benziyor.. :)  izleyeceğim tabiki de
 Yine 554 ileri zekalı filmi izlemeden puan vermiş. Aklınız almıyor mu filmlere izlenmeden puan verilmemesi gerektiğini? Nerdeyse bu tür filmlerine hepsinde 400-500 oy izlenmeden verilmiş oluyor. Bu da bu oy verenlerin hemen hemen hep aynı kişiler olduğunu gösteriyor. Bu 500 kişi ne gerek duyuyor filmleri izlemeden puanlamaya? Belki çok kötü çıkacak film 7.4 puanı hak etmeyecek. Belki çok iyi çıkacak en az 8 puan olması gerekecek. Ne geçiyor elinize izlemeden puan verince?  off puan geçiyordur.  Ne demek istedin? Tam anlayamadım.  beklediğim film..  X men Başlangıç:Wolverine filmini pek sevmemiştim ama bu gerçekten güzel görünüyor.Umarım hayal kırıklığına uğratmaz.  Birilerini umursamasa hayat kurtarmazdı olgun karakter ölümsüz olduğunu veyab çok uzun yaşadığını düşünsene hep sevdiklerini kaybedersin ve bunalıma girersin  En iyi kurgulanmış çizgi romanın film serisi diyebiliriz . Wolverine kimseyi umursamaz tavırları ayrı bir tat katıyor
 2013 yılında, çıkmasını sabırsızlıkla beklediğim 3 filmden birisi. Bu film kesinlikle çok çok güzel bir film olacaktır, adım gibi eminim. Eğer bu filmi izlerken azıcık sıkılırsanız gelin bu yorumu eksi yağmuruna tutun. Bak daha çıkmadan bu kadar net konuşuyorum, düşün yani.  Bu yıl en çok merak ettiğim filmler arasında. Wolverine sevdiğim Marvel karakterlerinden biri. Bu sefer onun hakkında daha çok şey öğreneceğimiz bir gerçek. Şimdiden çok heyecanlıyım sabırsızlıkla bekliyorum.  japonları pek sevmem ama samurayları severım :)  arkadaşlar bu filmler marvele göre çekilir wolverine yi avengers da beklemeyin çünkü wolverine x-men üyesidir  wolverine dahil olduğu avengers çizgi romanları mevcuttur. xmen çizgi filmlerinde captain america,örümcek adam,war machine göründüğü bölümler vardır. sonra örümcek adam çizgi filminde professor xavier dan yardım istediği bölüm vardır. kısacası marvel dünyası bütündür. (wolverine avengers 2 ye dahil olsa daha fazla gişe yapar ama şimdilik mümkün gözükmüyor. nedeni film haklarının başka şirkette olması)  x-men filmeriyle şuanda sözleşmeliler yani avengerda oynayamaz ayrıca o dediklerin geçici bir kaç bölümlük şeyler konuk yani anlıyacağın wolverine x-men dir  x men falan hepsi marvelin çizgi romanları ve hepsininde yaratıcısı stan lee. x men filmleriyle sözleşmeliler diye birşey yok. sorun film haklarını hangi şirketlerin elinde bulundurduğudur. bildiğim kadarıyla wolverine film hakları Fox şirketinde... örümcek adam Sony pictures şirketinde. sonuç olarak film haklarını elinde bulunduran şirketlerle anlaşılırsa karşılarına çok güçlü bir düşman koyarlar ve filme dahil ederler.  grubun esas üyelerinden demedim zaten.  nese kardeşim seninle anlaşamıyacagız aslında ikimizde aynı şeyden bahsediyoruz ama farklı noktalardan bakıyoruz marvelde asla diye birşey olmaz ama şimdilik çok çok zor ayrıca tüm marvel karakterlerinide stan lee yaratmadı  şuan için çok zor evet nedenini yazdım film yapımcılarının söylediği şey bu zaten hayranlar spiderman ve wolverine karakterleri sonrakei filmde olmasını istiyor fakat film hakları başka şirketlerde diye şimdilik koyamıyorlar ama belli olmaz bu karakterlrinde film hakları tek şirkette toplanırsa 2 de olmasada 3. filmde olabilir. hepsini yaratmadığını biliyorum ufak tefek karakterleri yok sayarak söyledim.  Wolverine bir Avenger olarak hiç ilgimi çekmedi, filmlerinin de onu hiç iyi yansıttığını düşünmüyorum açıkçası. Umarım pişman etmeyecek bir film olur.
 deadpool gibi karakterler varken bıktım bu wolverine nedir arkadaş  onunda zamanı geliyor ama wolverinede hiçde yabana atılacak bir karakter değil  sonunda wolverine in gelecekte neler yapacağını göreceğiz hep geçmişe doğru ilerlemişti.bakalaım nolacak.süper bir film bizi bekliyor.mekanın uzak doğu olması ayrı bi heyecan. ah ayın 26sı nasıl gelecek ?  merakla bekliyom  İşte bu fevkalade olacak  fragmanı beğendim filmin de güzel olacağını umuyorum içinde hugh jackman gibi kaliteli oyuncu olunca..
 X-men serisinin bence en iyi karakteri.. Fragman çok merak uyandırıcı. Gitmek için sabırsızlanıyorum.  Deadpool' u gerçekten çok görmek istediğim bi film. Güya Deadpool' a film çekeceklerdi ama Ryan Reynolds gitti Green Lantern' de oynadı.  Oyuncular çok iyi sabırsızlıkla bekliyorum hugh jackman dan şaşmam  Gel artık! :)  Sabırsızlıkla bekliyorum.
 fragmanı harika.  hazırız uçur bizi Hugh Baba  bence bu filmde daken(wolverinenin çocuğu) doğacak yada diğer filminde çünkü dakenin annesi japondu ama tabi katmayabilirler çizgi romandaki gibi yapmayabilirler  bu filmi acayip bekliyorum gelsede izlesek !!!  bence bu film wolverine filmleri arsından en iyisi olacak. ilk filminde biraz uykum gelmişti işallah bu film de kalbimi küt küt attırır. filmi heycanla bekliyorum.bide şu film vizyona girmeden oy verenlere kıl oluyorum ya belki film berbat belki çok güzel ne biliyosunuz da puan veriyosunuz anlam veremiyorum neyse...en güzelide bu filmde wolverine hakkında ki herşeyi öğrenicez!!!heycanla bekliyorum işallah beklentilerimi karşılar... 
 gelsin bakalımm bekliyoruz  Bir temmuz filmi daha mutlaka gideceğim...  Sabırsızlıkla bekliyorum Wolverine i X Men'i X Men yapan X Men'i bize sevdiren karakterlerin başında gelir kendisi umarım serinin diğer filmlerinde de kendisini görürüz  En sevdigimm marvel karakteri .zaten wolverinin x-men den ayrilacakmis oyle okumustum umarim yalandit  X men serisine gerçekten bayılıyorum.Bu filmde de neler olacak çok merak ediyorum.Filmin iyi olacağından hiç şüphem yok.Merakla bekleyeceğim
 film daha izlemeden puan veriyorsunuzya fragmanamı veriyorsunuz ?  Merakla beklediğim bir film daha güzele benziyor ama gidip izlemek lazım  Hep yalnız, hep aldatılan, hep iyi niyetli favorim  volvişim benim.  İnşallah ilk filmdeki gibi beni hayal kırıklığına uğratmaz merakla bekliyorum.. 
 Yılın Film i olucak Tahminim  adamlar bu işi biliyorlar bizede zevkle seyretmek düşüyor....  Beyler şu fragmandaki patlama sahnesi Hiroshima değil mi ?  Evet.  En çok beklediğim filmlerin arasında yer alıyor.Bir Hugh Jackman hayranı ve X-Men filmlerinin hayranı olarak vizyona girmesini sabırsızlıkla bekliyorum.  Filmin asıl ismi Wolverine :Tokyo Drift :)
 Wolverine her zaman Hugh jackman le yaşayacak bir adama bir karakter bu kadar mı yakışır ya aynı Robert Downey Jr nin Tony stark ı gibi her zaman senle adı anılacak hiç bitmesin filmleriniz.  Ya vizyona girmeden oylama açılmış ilk kez bunda itiraz edicem..İyi o zaman ben veriyim 10 puan bi kere HJ oynuyo favorim,fragman yakıyo zaten.. Neyse relax..Bari 8'e tamamlansaydı :D Bu film o kadar güzel olacak ki çok az kişi sinemaya gidip izleyecek.. (!) X-men'in değeri bilinmiyo..İnşallah ben gidebilirim çok etkileyici...  Vay be bu filme farklı bir hava katacak
 Şu Hugh Jackman'ın olduğu her filmi izlerim, adamda değişik bir karizma var ve Wolverine rolü cuk diye oturdu...  x-men' first class'ın devam filmi x-men magneto olacak diye biliyordum.çünkü first class'ta x-man'in gençliği anlatıldı.hugh jackman'ı bu nedenle göremedik.the wolverine ise araya sıkışmış gibi oldu sanki..gerçi bir önemi yok.her türlü izlenir.:)
 wolverine ın koyu fanıyım bir kaç yerde baktım wolverine filmde birine tecavüz ediyormuş. (espirisine söylemiyorum) doğrumu bir bildiğiniz varmı?  woww bu wolverine x-men 3 ten sonraki jean in öldüğü son filmden sonraki konuyu alıcak bence x-men yeni gelecek olan serisine ortam hazırlayacak gibi..  En iyisi olcağından hiç şüphe yok tatile gitmeyip sinemaya gideceğim harikasın ya  Anlaşılan yine sakalları uzatacağım.  Yılın en iyi filmi geliyor...
 x-men origins x-men serisinin son filmi bu filmde tamamenn ayrı sadece volverinin başından geçenler anlatılıyor.  çok iyi ya, beklemedeyiz :)))  Yeni fragmanla beraber cok güzel bir film bizleri bekliyor havası var  wolverininde içine ettiler sonunda hayırlı olsun.bundan sonra guzel bi x-men filmi cekselerde kendimize gelsek  tahminime bakılırsa wolverinein x men ekibi dışında oynadığı ilk film olacak devamı gelecek gibi bir his var ama tadında bırakmaları daha iyi olur  x men ekibi dışında X-Men Origins: Wolverine filmide var zaten !
 tatminim son film olacak ve güzel olacak :)  hung jackman konusuyor susun izleyin. mutiş bir performas sergileyecek herkezi hayran bırakacak. :) saçmalamadım dimi :)  Harika,muhteşem,inanılmaz bir film bizi bekliyor bu filmede kötü diyenin vay haline zaten marvel filmleri hep iyi olmuştur özelliklede Wolverine varsa bende varım Marvel kahramanlarından en sevdiğim karakter olmuştur her zaman şimdi ise yeni bir film daha geliyor.Bu rol Hugh Jackman,a çok yakışıyor zaten Wolverine sayesinde tanıdım Hugh Jackman,ı.Umarım Wolverine Yenilmezler takımına katılıp 2.filmde oynar gerçekten en çok istediğim şeylerden birisi onu Yenilmezler filminde görmek.Filme tekrar dönersek tanıdık oyuncu olarak başka Famke Janssen ve Brian Tee görüyorum filmde jean Grey,i tekrar görmek güzel olacak.Karakterlere dönersekde Viper ve Gümüş Samurai görüyorum yani kahramanımızın bu düşmanlara karşı işi zor.Bide bu filmde ölümsüzlüğünü elinden almaya çalışanlar var umarım alınmaz diyorum ve filmi sabırsızlık ile bekliyorum.  İyi Film olacağına benziyor..  Çok güzel bir film olacağı aşikar ama keşke hafızasını kaybettikten sonrası çekilseydi ve buda 3.film olsaydı çok daha güzel olurdu diye düşünüyorum bir anda başlangıç filminden 20 sene sonraya felan atlamışlar.
 hugh jacman ın olduğu filmlerin hepsi izlnemye değer..  benim anlamadığım tmm film güzel X-men son direnişte jean öldu film orda bitti başlangiçi cıkardılar muhteşemdi insanların içindeki sorular azaldı peki bu nasıl hikaye bağlıyacaklar bilmıom jean grey fotoğrafı bakıp durması okula ne oldu insan merak ediyor :D  bir X-Men fanı olarak bu filmin vizyona girmesini dört gözle bekliyorum diyebilirim bu karakterlerin hangi filmde oynarsa oynasın o filmleri kaçırmadan izlerim....  süper gözüküyor  ohaaa !! süper bişey olcağa benziyo :D :D  Açıkçası ben Wolverine'nin Avengers'Da olmasını istemiyorum.20 dk wolverine izlemektense 2 saat wolverine izlemesini tercih ederim.  Avengers 2'de olmasa da bakarsınız Avengers 3'te olur. Yani umutlarım o yönde. :)  kısa bir trailer çekilerek nick fury ve wolverine in tanışması anlatılabilir bu şekilde hem legend of galaxy hemde avengers 2 de yer alabilir diye düşünüyorum ama bunun düşünceden öteye gitmeyeceğini biliyorum  en çok beklediğim film  Wolverinenin Avengersa katılmasını isterdim heleki trailerda Madam Hydrayı gördükten sonra.Ama katılmaz hikayeler çakışıyor.
 Herkez şu soruyu merak etiyor.Wolverine Avengers'a gelir mi? hemen cevap veriyim.HAYIR.Çünkü bir kere Avengersdaki kahramanlarla bir bağlantı yok ve bildiğiniz gibi Thor,Kaptan Amerika, Iron Man de aynı karakterleri görüyoruz özellikle Nick Furry'i. Ama Wolverine' de alaka yok. Ve Avengersda olsada saçma olur. Çünkü Wolverine'nin temel konusu Mutant'tır. Avenger!a girmesi için bir kere Avengers'da Mutant olması lazımdı.Wolverine girerse2 farklı dünya birbirine girer. Wolverine'de Mutant olayı geçerken diğerlerinde lafı bile açılmıyor. Çünkü orda öyle birşey yok. Olsaydıda bahsedilirdi öyle büyük olay konuşulurdu filmde.  Dediğim gibi Avengersda olmıycak. Saten kadroda nick furry yok yani Wolverine' yi Avengers'a transfer etcek olan kişi.  bu fikre nereden okudun da kapıldın bilmiyorum ama tamamıyla yanlış düşünüyorsun. MARVEL karikatürlerinde her zaman Wolverine, The Avengers içinde gösterilir ve hep beraber kötülere karşı savaşırlar. bunu tüm Marvelite'lar bilir zaten.. Wolverine evet bir mutant ama bir süre sonra olaylar olur ve X-MEN'den bir kaç dostuyla ayrılır. Nick Fury ile birlikte The Avengers'a girerler. asıl bilinen konu böyledir. zaten karikatürlerde de böyledir. bu filmin kurgusu nasıl olacak bilmiyorum ama gerçekleşen olaylar tıpkı benim anlattığım gibi. biraz araştırmakta fayda var ;)  evet ama nick furry yoksa avengersda yok  zaten Nick Fury konuşmaya gelse Logan hemen Go fuck yourself derdi :))  artık her fragmanda aynı fon müziğini kullanıyolar hadi hayırlısı  Bu sefer olmuş.  bu yaz beklediğim tek film izlemeyen benim görüşümce aptaldır :D  arkadaşlar bir şey sorucam bu filmde yasananlar origins wolverine'den sonramı yoksa öncemi birde bu filmde weapon xi yani deadpool olacak mı?  Origins'den daha önce. Deadpool olmayacak.  saol kardesim  Aslında Originsten sonra hatta x-men 3 ten sonrasını anlatıyor.
 Fragmanlardan anlaşıldığı üzere güzel bir film bizi bekliyor.Ama yinede beklentilerimi çok yüksek tutmuyorum.Çünkü böylece daha çok zevk alacağım.En iyi çizgi roman uyarlaması olacağına eminim.  soluksuz bir aksiyona benziyor.. sabırsızlıkla beklıyoruz bakalım..  Wolverine , Wolverine , Wolverine X-Men nin tartışmasız en gerçekci karakteri !!  en gerçekkçimi??,,içindeki iskeletin metalden olsa sen yerinden bile kıpırdıyamazsın,,ama wolverine maşallah harekette sınır tanımıyor..ölümsüzlük durumunu hiç ele almıyalım zaten,, bence xavier tamamen gerçek bir karakter,,dünyada xavier gibi olan insanlar var,,belki onun kadar güçlü değiller ama yanlarındaki veya uzak yerlerdeki bazı kişileri telekinetik güçlerle istediklerini yaptıran tipler var,,..  izlenir bu gfilm zaten xmenin eniyi karakteriydi wolverine  wolverine bayatladı artık..wolverini durdurmak çok basit..güçlü bir mıknatıs ile,,elektro mıknatıslar var,,vinçlerin kullandığı..onlardan bir tanesi wolverini durdurmak için yeterli...magnetodan başka wolverini durduran olamadı bunu akıl ederek.. bence storm karakterinin filmi yapılmalıydı..storm jean greyen sonraki en güğçlü karakter..yada magnetonun filmi olsa..magnetonun x-men firts class dan öncesini anlatan hikayesi..şayet magnetonun orjinal hikayesi filme aktarılsa inanılmaz bir senaryo çıkar karşımıza..  Adamentinyum Mıknatıs ile çekilebilirmi.  Fragmandan anladığım kadarıyla bu film X-man 3 (Last Stand)'ın devamı niteliğinde. Zira Jean Grey hayalet olacak gibi görünüyor.  Wolwerine karakterine devam etmek kesinlikle doğru ama filmlerin sıralaması tuhaf :)  Müthiş olcak ama filmin sonunda kaybederse çok kotu olur bnce sonunda gücüne yine kavuşcak ve yenilmezler 2 ye alabilirler bunuda aynı zamanda bence yılın filmlerinden olur ıron man 3 te müthişti bu adam ı çok takdir edioru çok guzel fılm zaman kaybı değil izlememek hata  Wolverin mükemmeldi öyle bir film olabilirmi ya seriyi sevmezdim ama Wolverinden sonra hastası oldum birinci sınıfla da bir yükseliş halindeydiler bu filmden beklentilerim çok yüksek umarım hayal kırıklığına uğratmaz Yenilmezler 2 de Wolverin bence olmayacak ama filmde yönetici fury'i görürseniz bilinki Wolverin'de bir yenilmez olmuş...  Baylar bayanlar, bu film X-men 3'ün sonrasında geçiyor.  Famke Janssen x-men üçlemesinde Jean'i oynamıyormu?Bu filmde ne işi var !!
 süper bir film bizi bekliyor  Temmuz' u nasıl bekleriz...  Fragmanda hayal kırıklığına uğradım,hiç iyi yapamamışlar.İnşallah film böyle değildir  Bu film X-Men: Last Stand'ten sonraki zamanları mı anlatıyor?  hayır.iki Wolverine filmi Profesör x'le tanışmadan önce Logan'ın hayatını anlatıyor.  hugh jackman mükemmel :D süper bir film olacağından eminim

The Wolverine filmini izle full hd online takılmadan kesintisiz tek part p 720 1080 türkçe dublaj altyazı kesintisiz canli bedava beleş film filmi seyret vizyona gelecek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder