14 Temmuz 2013 Pazar

Şirinler 2 The Smurfs 2 filmini full hd online izle

Şirinler 2
The Smurfs 2


Vizyon Tarihi: 01 Ağustos 2013

Yapımı : 2013 - ABD

Tür : Animasyon ,  Aile ,  Komedi

Süre: 110 Dak.

Yönetmen : Raja Gosnell

Oyuncular : Neil Patrick Harris ,  Katy Perry ,  Christina Ricci ,  Jayma Mays ,  Brendan Gleeson

Senaryo : David Ronn

Yapımcı : Jordan Kerner

Favori : 159 kullanıcının favori filmi



Film Özeti


Kötü büyücü Gargamel, bir çift Şirinler benzeri haylaz karakterler yaratıyor ve onlara da Haylazlar ismini vererek, sayelerinde çok güçlü ve büyülü Şirin özünü elde edebilmeyi umuyor. Ancak, Gargamel istediği Şirin özünü sadece gerçek bir Şirin’den alabileceğini ve sadece Şirine’nin bildiği gizli büyülü sözler sayesinde Haylazlar’ın gerçek Şirinler’e dönüşebileceklerini öğrendiğinde Şirine’yi kaçırıyor ve onu dünyanın en büyük büyücüsü olarak milyonların hayranlığını kazandığı Paris’e getiriyor. Şirine’yi kurtarmak için Şirin Baba, Sakar Şirin ve Süslü Şirin’in dünyamıza dönerek insan dostları Patrick ve Grace Winslow ile işbirliği yapmaları gerekiyor. Kendisini her zaman diğer Şirinler’den farklı hisseden Şirine, Yaramazlar Vexy ve Hackus ile yeni bir bağ kurabilecek midir, yoksa Şirinler ona olan sevgilerinin gerçek olduğuna Şirine’yi ikna edebilecekler midir?


 çizgi film versiyonunu tercih ederim yani klasik bildiğimiz şirinşer...bune be ambalajlamışlar süslemışler bilmem napmışlar...40 yıllık şirinler işte ne gerek var üzerinde oynamaya seven öyle sevmiştir ..onuda modaya sokup 3 boyutlu 4 boyutlu yapmışlar.
 3 boyutlu mu olacak fragmanında in 3d diyor ama  Neil Patrick Harris varsa kesin izlerim  Neil Patrick Harris var diye izliycem sırf :D  ılkınden daha ıyı bır goruntu kalıtesı var gıbı beklıyoruz
 Çok güzel olacak  katy pery şiinemi oluyo :D:D  3 boyutlu mu olacak  Eminim çok güzeldir ilkini defalarca izledim. 1 Ağustos'u bekliyorum  güzel film keşke hemen vizyona girse zaten güzel filmler hep vizyon tarihi böyle uzun sürüyor :)  güzelmiş
 şirinlerin ilk filmini defalarca izledim.İçinde izleyiciye mutluluk aşılayan bir sihir var sanki.Hala o kendilerine özgü sözleri yokmu.Şirin çocukları :)) ilkini çok beğenmiştim.Umarım Bu da en az onun kadar iyidir.  Tamam basarili olacaktir ama daha vizyona girmeden puan verilmesi bizim insanlarimiza ozgu olsa gerek :) Gercekci olmak gerek :)  İlkini yarıda bırakmıştım.2.sini belki sırf neil patrick var diye izlerim heralde.  merakla bekliyorum inşallah ilk filmi gibi bu da güzel bir animasyon olur  ilk filimde büyük hayallerle gittim ama hayal kırıklığı yaşadım... ama bu güzel olacak galiba keşke bütün şirinleri gösterseler her filimde 5 tane göstericeklerse kalsın....
 2.cisininde güzel olacağını umuyorum :)  ÇOOOOOOOK GÜZEL.  oy veren o süper zeka, ileri görüşlü, sinemada ön görüde tavan yapmış 144 arkadaşa selamlar mı sövgüler mi desem bilemedim  Sen bilmiyorsun onlar geceleri filmler için istihareye yatıyor :)  Fragman 2 deki 52:00 daki muziğin ismini bilen varmı :D  Ağustosta sinemelara şirinleyelim :D
 Ne kadar büyürsem büyüyeyim Şirinleri her daim seveceğim :)  Fragmandaki 01:00 daki müziği bilen varmı kulağa hoş geldi. Fragmanda fena değil bu arada :)  1 Ağustos'u merakla bekliyorum.Süper.
 Benim anlamadıgım uslu bir cocuk olursan sirinleri gorebilirsin . bu gargamel nasıl goruyor sirinleri yıllarca kandırıldık :)  1.si güzeldi 1 ağustos gelseydi bir izleseydik  sound track Britney Spears'dan geldi. Ohh la la :)  1 ağustos'u bekliyoruz :=)  sadece seslendiren kadro yeter !


Şirinler 2 The Smurfs 2 filmini izle full hd online takılmadan kesintisiz tek part p 720 1080 türkçe dublaj altyazı kesintisiz canli bedava beleş film filmi seyret vizyona gelecek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder